معرفی بهترین گل برای خانه نویی

معرفی بهترین گل برای خانه نویی
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

برای کسانی که عاشق گل و گیاه هستند ، گل برای خانه نویی می‌تواند یک هدیه دوست داشتنی و با ارزش باشد. گل‌ های زیادی با رنگ‌ های مختلف ، شاخه و برگ‌ های جذاب در اطراف ما به فروش می‌ رسند که هر یک تجلی گر حس خوبی هستند که شما از طبیعت می‌گیرید.

این گل‌ها اغلب در شرایط محیطی آپارتمانی رشد می‌کنند و ماندگاری فوق العاده‌ ای هم دارند. اگر شما به تازگی به مهمانی دعوت شده‌اید یا می‌خواهید برای عزیزان خود گل خانگی بخرید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ما را ترک نکنید.

گل برای چشم روشنی چیست؟

معرفی انواع گل برای خانه نویی

معمولا هدیه دادن به افرادی که خانه‌ای جدید خریده‌ اند ، حس خوبی دارد. گل‌  ها همیشه شگفت انگیز هستند. گل برای خانه نو مبارک روشنی و شادابی را وارد یک خانه می‌ کند. گل‌ها جدا از این که روحیه شما را بهتر می‌کنند و حس و حالی خوب به شما می‌دهند.

در سلامت جسم شما نیز تاثیر دارند و محیط را پاکیزه می‌کنند. در واقع اگر شما از گل چشم روشنی منزل نو استفاده کنید، تا مدت‌ها سرزندگی و حیات را مهمان خانه عزیزان خود کرده‌اید.

 لازم به ذکر است که گل‌های آپارتمانی گل‌هایی ماندگار و ایده آل هستند اما اگر به دنبال گل‌های زیبا هستید، می‌توانید از «گل برای سورپرایز» و باکس‌های گل استفاده کنید.

معرفی انواع گل برای خانه نویی

فرقی ندارد که کدام گل را برای تبریک انتخاب کرده‌اید، همه گل‌ها می‌توانند بهترین گل برای کادو خانه نو باشند.

این به سلیقه شما بستگی دارد که کدام گل آپارتمانی و زینتی را انتخاب کنید.اگر خیلی مشتاق هستید که این گل‌ها را خریداری کنید، چند نوع از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  • گل سانسوریا Sansevieria plant

گل سانسوریا بهترین گل برای خانه نویی است. زیرا این گل در برابر کم نوری مقاومت بالایی دارد. در واقع گل سانسوریا گلی بی ‌نظیر با ظاهری خاص است که عوام مردم آن را دوست دارند و به آن عشق می‌ ورزند. این گل نیاز به آبیاری چندانی ندارد و پس از خشک شدن خاک آن باید آبیاری شود. پس نیاز نیست چندین و چند بار در هفته درگیر سانسوریا باشید.

اگر قصد خرید این گل آپارتمانی بی همتا را دارید، می‌توانید همین حالا از طریق صفحه ی خرید گل آپارتمانی لیست جدید ترین مدل های آن را ببینید و متناسب با سلیقه ی خود اقدام به خرید هر کدام کنید

  • گل فیکوس Rubber Plant

به نظر می‌ رسد گل زینتی فیکوس یک گل ماورائی است که خانه شما را به یک خانه مدرن تبدیل می‌کند. این گل نور را دوست دارد اما باید به صورت غیر مستقیم نور دریافت کند. فصل بهار و تابستان ، فصل شکوفایی و تکثیر این گل شگفت انگیز است. فصلی که فیکوس برگ و بار می‌دهد و قلمه‌های آن نیز قابلیت حیات مجدد دارند.

گل سانسوریا ابلق
گل برای خانه نویی
  • شمعدانی

شمعدانی گلی معطر و نوستالژیک برای خانه‌هایی است که زیبایی در همه جای آن بیداد می‌کند. برای تبریک منزل نو با گل شمعدانی بهترین انتخاب است. کمی نور و ضیافت آبیاری کافی است تا همیشه زیبایی شمعدانی در خانه جاودان باشد.

  • گل زاموفیلیا ؛‌ گیاهی کم توقع و بی دردسر

زاموفیلیا گیاهی مقاوم و شیک است. این گل استثنایی با کمترین میزان نور و رطوبت، بیشترین رشد را خواهد داشت و این نقطه عطفی برای مصمم شدن در انتخاب زاموفیلیا است. این گل بالای سه سال عمر می‌کند و ارتفاع آن همیشه کمتر از ۳ متر است.

  • برگ انجیری؛ تحولی در دکوراسیون

این گیاهان پهن برگ و زیبایی که همه ما تا به حال یکبار آ‌ن‌ها را دیده‌ایم، گیاهانی مقاوم به نور هستند. گیاهانی که در فضای منزل به خوبی جلوه می‌کنند و تا مدت‌ها ماندگاری دارند. بزای کادوی خانه نویی گل برگ انجیری بیار عالی است.

  • گل سرخس Ferns plant

یکی دیگر از ایده‌ آل‌ترین انواع گل برای خانه نویی، گل سرخس است. این گل به شدت نور را دوست دارد اما باید در سایه رشد کند. به همین دلیل در محیط آپارتمان و با آبیاری کافی به خوبی خودنمایی می‌کند.

گل سرخس علاوه بر این که ظاهر بسیار جذابی دارد، قادر است آلاینده‌ ها و ذرات آلوده محیط را از بین ببرد و محیط را پاکیزه‌تر کند. پس یک هدیه کاملا ارزشمند برای عزیزان شما است.

  • گل شفلرا Schefflera plant

شاید نام گل شفلرا کمی برایتان عجیب و غریب باشد، اما این گل را که از نزدیک ببینید، کاملا مورد پسندتان قرار خواهد گرفت. 

شفلرا یک گل آپارتمانی بی‌ نقص و بی‌نظیر است که مقاومت زیادی در برابر کم آبی و کم نوری دارد. جالب‌ تر این که این گل از طریق قلمه زنی تکثیر می‌کند و می‌تواند از یک شاخه به چندین شاخه زیبا تبدیل شود.

  • گیاه گندمی؛ گلی همیشه بهار وز زیبا

گیاه گندمی یک گل آپارتمانی کاملاً سازگار است که تا مدت‌ها ماندگاری دارد. این گیاه می‌تواند محیط را پاکیزه کند و خانه شما را به خانه‌ای سرسبز تبدیل کند. با انتخاب گیاه گندمی با یک تیر چند نشان خواهید زد. این گل زینتی یک گل قدیمی است و می‌تواند تداعی گر خاطرات نوستالژیک هم باشد.

  • گل آپارتمانی پتوس ؛ گلی سرسبز و ایده آل

پتوس یک گل سرسبز و رونده است که می‌تواند در مدتی کم قسمت‌های عظیمی از دیوار خانه شما را بپوشاند. این گل به آب زیادی نیاز ندارد اما کم آبی هم می‌تواند آن را رو به مرگ ببرد. از آنجایی که در شرایط سخت کم نور پتوس رشد خوبی دارد، آن را بهترین گل برای کادو خانه نو معرفی می‌کنند. این گل متحیر کننده قادر است محیط را تسویه کند و آلودگی‌های فضای خانه شما را سریعاً از بین ببرد.

  • کاکتوس

کاکتوس‌ ها گیاهانی متنوع و فوق العاده هستند که در همان نگاه اول چشم‌ ها را به خود خیره می‌‌کنند. این گیاهان سرسخت و خشن از اشکالی عجیب و غریب برخوردار شده‌اند.

شاید دلیل محبوبیت بالای کاکتوس همین اشکال متنوعی باشد که دارد. آنچه که مهم است، این است که شما یک گل زیبا را برای خوشحال کردن دیگران خریداری کنید. گلی که ماندگاری بالایی دارد و از نظر ظاهری هم مورد قبول است. جهت ثبت « سفارش آنلاین گل » با ما در ارتباط باشید.

سفارش آنلاین گل برای خانه جدید

هر منزلی به یک گل برای خانه نویی نیاز دارد که روحیه افراد را سرزنده کند. اما هر فروشگاهی برای خرید بهترین نوع از گل‌های تبریک مناسب نیست. گاهی اوقات پیش می‌ آید که شما گلی را سفارش می‌ دهید اما این گل همان چیزی نیست که انتظارش را داشتید.

گاهی نیز برای تبریک منزل نو با گل نمی‌توانید به همه مراکز فروش اعتماد کنید. پس راهی ندارید جز این که یک مرکز فروش معتبر را انتخاب نموده و گل‌های تبریک خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. ارگ گل از جمله بهترین مراکز عرضه کننده گل‌های کادویی است. قیمت مناسب ، طراحی ایده آل، بسته بندی جذاب و لوکس و ارسال فوری ویژگی‌ هایی هستند که ارگ گل‌ را به یک مرکز فروش بزرگ در زمینه فروش انواع گل زینتی تبدیل کرده‌اند.

شما نیز می‌توانید یکی از مشتریان خوش اقبال ارگ گل باشید و با خرید بهترین کادو، در یاد بمانید. جهت خرید «گل هدیه به دوست» می‌توانید همین حالا با ما در ارتباط باشید.

انتخاب و خرید گل چشم روشنی منزل نو

با انتخاب ارگ گل تازه دردسرهای شما شروع می‌شود. چرا که به قدری گزینه‌های روی میز برای کادو دادن در ارگ گل زیاد است که شما را سردرگم می‌کند. این که کدام را انتخاب کنم؟ کدام گل برای خانه جدید مناسب است؟

اما نگران نباشید. کارشناسان ما هر لحظه با شما همراه هستند تا در مورد شرایط نگهداری، قیمت و کیفیت گل‌ها راهنماییتان کنند. پس از انتخاب گل، به سادگی می‌توانید سفارشات آنلاین خود را ثبت کنید.

حتی برای خرید »گل برای اتاق کار» نیز می‌توانید به ارگ گل اطمینان کنید؛ کافی است مقاله گل مخصوص اتاق کار را مطالعه کنید.

در این مطلب در مورد گل برای خانه نویی صحبت کردیم. گل‌ها جزو هدایای همه پسند هستند. حال اگر این گل آپارتمانی یا زینتی باشد، علاوه بر جذابیت ماندگاری بالایی هم خواهد داشت. شما برای این که حس خوبی را به دیگران بدهید.

می‌توانید برای یک بار هم که شده از انواع گل برای خانه نویی باره بگیرید. این گل‌ها تنوع بالایی دارند اما بهترین آن‌ها سانسوریا، سرخس، شفلرا و …. هستند. برای خرید بهترین گل‌های زینتی و کادویی می‌توانید با کارشناسان ارگ گل تماس بگیرید و راهنمایی شوید.

قیمت گل کاملاً به نوع گل و نوع بسته ‌بندی که شما انتخاب می‌کنید وابسته است. اگر قرار باشد یک گل اعیانی با بسته ‌بندی شکیل و زیبا را خریداری کنید، طبیعتاً باید هزینه‌های بیشتری را بپردازید.

از آنجایی که سلیقه هر فردی با فرد دیگر متفاوت است، بهترین گل آپارتمانی نیز می‌تواند از فرد دیگر متفاوت باشد. با این وجود شما باید گونه‌های خاص گل آپارتمانی را بشناسید تا بتوانید تجربه خریدی عالی را داشته باشید.

گل‌های آپارتمانی تنوع بسیار بالایی دارند. گل‌هایی همچون پتوس، زاموفیلیا، سانسوریا، دیفن باخیا و کاکتوس جزو سازگارترین گل‌های آپارتمانی هستند که با نور کم هم رشد خوبی خواهند داشت.

5/5 - (11 امتیاز)

مقالات مرتبط