گل برای اتاق کم نور

بهترین گل برای اتاق کم نور با قیمت مناسب
آنچه در این مطلب می‌ خوانید

در شرایط کم نور فضای اتاق اگر علاقه مند به پرورش گل و گیاه هستید، تنها چاره شما انتخاب گیاهانی مقاوم به نور است. گیاهانی که حس و حال طبیعت را به فضای اتاق شما هدیه می‌ کنند و الهام بخش روحیه، نشاط و انگیزه شما در فضای کار یا خانه هستند.

گل اتاق کم نور جزء آن دسته از گل‌ های زینتی است که زیبایی دکوراسیون داخلی محیط را شکوفا می‌ کند. در ادامه چند مورد از بهترین گل‌ های آپارتمانی مقاوم در برابر نور را معرفی می‌ کنیم.

بهترین گل‌ های آپارتمانی با نور کم

اگر رفیق گل و گیاه هستید و می‌ خواهید هر گوشه از اتاق خود را مزین و عطر آگین کنید، بد نیست با بهترین گل ها برای اتاق کم نور آشنا باشید. انتخاب‌ های متعددی پیش روی شما است که نیاز سلیقه شما به تنوع بالای گل و گیاه را برطرف می‌ کند‌. آن‌ ها عبارتند از:

گل سانسوریا

گل سانسوریا گل مناسب برای اتاق کم نور
  • محبوب‌ ترین گل مقاوم آپارتمانی

گل‌ های سانسوریا گل‌ هایی زیبایی هستند که در لحظات تیره به شکوفایی می‌ رسند. این گیاهان با ظاهری سبز و برگ‌ هایی راه راه همواره در زیبایی دکوراسیون داخلی اتاق کار شما نقش دارند. آن‌ ها علاوه بر این که بهترین گل اتاق کم نور هستند، قابلیت تصفیه هوا را نیز دارند. خوشبختانه سانسوریا نیاز به آبیاری مداوم ندارد و در شرایطی آسان رشد می‌ کند.

گیاه دیفن باخیا

خرید گل گیاه دیفن باخیا  برای اتاق کم نور
  • گیاهی زیبا مناسب برای اتاق کار

گیاه دیفن باخیا گیاهی ناب برای تداعی طبیعت در محیط اتاق است. این گیاه زینتی ترکیبی فوق العاده را با تلفیق با المان‌ های محیط ارائه می‌ کند که زیبایی آن هر چشمی را به خود خیره می‌ نماید.

این گل پرفروش با وجود این که سمی است و برای پوست انسان حساسیت ایجاد می‌ کند، اما بهترین گزینه گیاه آپارتمانی مقاوم در برابر کم نوری است. شما می‌توانید جهت خرید زیباترین و متنوع‌ ترین گل اتاق کار با ما در ارگ‌ گل در ارتباط باشید.

گیاه برگ انجیری

گل برگ انجیری مناسب برای اتاق کار با نور کم
  • گیاهی شاداب و بادوام

برگ انجیری‌ ها چه کوچک باشند چه بزرگ، برای بهتر کردن روحیه شما انتخابی ایده آل هستند. این گیاهان جذاب شادابی را با خود به ارمغان می‌ آورند و دوام بسیار زیادی دارند. شما بدون نگرانی در محیطی که نور کمی دارد، می‌ توانید گیاه برگ انجیری را رشد دهید.

نکته جالب‌ تر این که این گیاه نیاز به رسیدگی زیادی ندارد. پس در میان مشغله‌ های روزمره خود نیاز نیست که مدام نگران رسیدگی به گیاه برگ انجیری باشید.

برگ عبایی

  • گیاه آپارتمانی مخصوص محیط‌ های کم نور

گیاه برگ عبایی شاهکاری طبیعی است که در ورودی اتاق شما غوغا می‌ کند. این گیاه برای سخت پسندانی که به دنبال خاص‌ ترین گل‌ های آپارتمانی هستند، مناسب است.

از نظر شرایط نگهداری گیاه برگ عبایی را گیاهی آهنین می‌ نامند. زیرا با نور، بدون نور، با آب، بدون آب و با کمترین میزان رسیدگی می‌ تواند به رشد خود ادامه دهد.

تنها نکته مهمی که در مراقبت از این گیاه جذاب باید بدانید، تمیز کردن برگ‌ های آن با پارچه رطوبت دار است. در این صورت عمر این گیاه طولانی می‌ شود و زیبایی آن نیز چند برابر می‌ شود.

گیاه پپرومیا یا برگ قاشقی جذاب

گزینه دیگر گل اتاق کم نور، گیاه برگ قاشقی است. به این گیاه که نگاه کنید، مطمئنا نگاه شما خیره خواهد شد. زیرا زیبایی‌ های برگ قاشقی بی نهایت است.

این گیاه کوچک سرشار از حس طراوت و تازگی است و خود دارای ۱۰۰ نوع گونه متفاوت است. اگر می‌ خواهید سر زندگی را به محیط کار خود هدیه کنید، پس تردید را در انتخاب گل برگ قاشقی کنار بگذارید.

این گیاه سایه دوست در نور مستقیم حالت پژمردگی پیدا می‌ کند. حتما باید در محیطی قرار بگیرد که نور را به طور غیر مستقیم دریافت کند. آبیاری این گیاه سخت و مستمر نیست. در صورتی که خاک گیاه خشک شد، آن را آبیاری کنید.

گیاه عنکبوتی یا گندمی ؛ گیاهی سرشار از حس حیات

گل و گیاه عنکبوتی برای اتاق کم نور

حس حیات در اتاق می‌ تواند به سود شما باشد. این که انگیزه بگیرید و با میل کامل وظایف کاری خود را انجام دهید. گیاه گندمی یا عنکبوتی گیاهی برای القای حس حیات به محیط اتاق است. قوس‌ های زیبا و متفاوت این گل آپارتمانی است که جذابیت آن را روز به روز بیشتر از قبل می‌ کند.

اگر به خوبی مراقب این گل بی نقص باشید، پس از مدتی می‌ توانید شکوفه‌ های کوچک سفید رنگی را در سطح آن مشاهده کنید. شکوفه‌ هایی که هر یک زیبایی گل را چندین و چند برابر می‌ کنند.

این گیاه در لیست گیاهان سایه دوست قرار دارد. برای افزایش طول عمر گل گندمی از آب جوشیده جهت آبیاری استفاده کنید. در این صورت سرزندگی و شادابی گل بیشتر خواهد شد.

گیاه گل سنگ

گیاه گل سنگ گیاهی جذاب و رنگا رنگ برای اتاق شما است. برگ‌ های این گیاه ترکیبی از رنگ سبز و صورتی هستند که در آراستگی گیاه نقشی اساسی دارند.

این گل، اتاق کم نور (سایه) را ترجیح می‌ دهد؛ زیرا تابش بیش از حد نور خورشید می‌ تواند برایش گران تمام شود و همه زیبایی‌ های آن را از بین ببرد. این گل جذاب در هر گوشه اتاق شما رشد می‌ کند و یک گل خاص برای افراد خاص پسند است.

ترادسکانتیا زبرینا؛ گلی آفتاب گریز و رنگا رنگ

ترادسکانتیا زبرینا گیاهی پر طرفدار است که با نام یهودی سرگردان هم شناخته می‌ شود. برگ‌ های این گیاه سبز رنگ، نقره‌ ای رنگ و بنفش رنگ هستند. طبیعی است که ترکیبی از این رنگ‌ ها می‌ تواند ترکیبی فوق العاده در زیبایی دکوراسیون اتاق باشد.

این گل رونده است و ارتفاع آن افزایش پیدا نمی‌ کند. همین امر آن را برای محیط‌ های کوچک مناسب‌ تر کرده است. شما می‌ توانید از طریق وب سایت‌ های مجازی برای خرید انواع گل اتاق کم نور اقدام کنید.

خرید اینترنتی بهترین گل اتاق کم نور با قیمتی مناسب

یکی از بهترین المان‌ هایی که می‌ تواند اتاق شما را جذاب‌ تر کند، همین گل‌ هایی هستند که در اطراف شما وجود دارند. گل‌ هایی که با بن و ریشه خود تجلی گر حس بی نظیر طبیعت هستند و با روحیه انسان کاملا سازگارند.

یکی از دغدغه‌ هایی که خریداران دارند، خرید گل بدون دردسر است. در این موارد، چه انتخابی بهتر از خرید آنلاین؟ شما می‌ توانید در خانه خود گل را سفارش دهید و در خانه خود نیز گل را تحویل بگیرید. همین حالا اگر تلفن همراه خود را دست بگیرید و گشتی در اینترنت بزنید، انواع مختلفی از گل اتاق کم نور را مشاهده خواهید کرد.

از ظاهر هر کدام که خوشتان بیاید، به سرعت می‌ توانید آن را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن گل را خریداری نمایید. تنها نکته مهم در این رابطه انتخاب مراکز معتبر و منصف برای خرید گل و گیاه آپارتمانی است. اگر شما هم مصمم هستید و قرار است گل بخرید، همین حالا برای خرید گل آپارتمانی با ما در ارتباط باشید.

ارگ گل؛ بهترین مرجع خرید انواع گل آپارتمانی مقاوم در برابر کم نوری

ارگ گل همان مرکز فروش معتبر و منصفی است که می‌ توانید بهترین گل اتاق کم نور را از آن خریداری کنید. برای شمایی که بهترین‌ ها را می‌ پسندید، متنوع‌ ترین گیاهان سایه دوست را فراهم آورده‌ایم. گیاهانی کم هزینه که طراوت و سر زندگی را حاکم اتاق شما می‌ کنند

ما، شما و گل‌ ها در ارگ گل با هم ملاقات می‌ کنیم تا دل را به دلدار برسانیم؛ آن هم با کمترین میزان قیمت و بیشترین میزان سرعت در ارسال! شما عزیزانی که برای کادو دادن، برای روح دادن به دکوراسیون یا برای هر کاربرد دیگری به گل‌ های مقاوم در برابر کم نوری نیاز دارید، می‌ توانید همین حالا سفارشات خود را در وب سایت ما ثبت کنید. کافی است جهت خرید آنلاین گل محصولات ما را مشاهده نمایید.

ما در این مطلب در مورد گل اتاق کم نور صحبت کردیم. گیاهان آپارتمانی اغلب گیاهانی خوش بر و رو با ماندگاری و دوام بالا هستند. خوشبختانه شرایط نگهداری این گیاهان آسان است. شما می‌ توانید به راحتی و تنها با هفته‌ای یک بار آبیاری، این گیاهان را رشد دهید

این گیاهان بیشتر سایه دوست هستند اما نیاز به نور هم دارند. نور طبیعی و مصنوعی اتاق باعث رشد و شکوفایی گیاه اتاق خواهد شد. شما برای دیدن بهترین گل‌ ها و ثبت سفارشات خرید آنلاین گیاهان آپارتمانی می توانید با ما در ارتباط باشید و از سایت ما دیدن کنید.

اصلی‌ ترین دلیل پژمردگی گیاهان سایه دوست چیست؟

گیاهان سایه دوست اغلب دارای عمری طولانی هستند. کم نوری نمی‌تواند علت مرگ و پژمردگی آن‌ ها باشد؛ تنها علت پژمردگی گیاهان سایه دوست عدم آبیاری درست و عدم توجه به خاک گیاه است.

نکات طلایی برای نگهداری از انواع گیاهان آپارتمانی سایه دوست چیست؟

این که از نور مصنوعی و طبیعی در کنار یکدیگر جهت نگهداری از گل آپارتمانی استفاده کنید، این که بیش از حد ریشه گیاهان سایه دوست را در آب غرق نکنید و این که این گیاهان را به خوبی قلمه زنی کنید و خاک آن را هر سال تعویض نمایید. این شرایط بهترین شرایط جهت رشد گیاهان آپارتمانی هستند.

سایر گل‌ های آپارتمانی سایه دوست کدامند؟

زاموفیلیا، پتوس، لاکی بامبو، برگ بیدی، سیکاس، شفلرا، یوکا و … از دیگر گیاهان آپارتمانی پر طرفدار هستند که در محیط‌ های کم نور به خوبی رشد می‌ کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

مقالات مرتبط